PLATEBNÍ PODMÍNKY
Postup plateb:
1. Uzavření rezervační smlouvy se složením rezervačního poplatku 200 – 400 000 Kč dle velikosti apartmánu na účet prodávajícího;
2. Do 60 dnů od uzavření rezervační smlouvy uzavření smlouvy o smlouvě budoucí kupní – do 10 dnů po uzavření úhrada 25 % z kupní ceny apartmánu (se započtením rezervačního poplatku) na účet prodávajícího;
3. Kolaudační souhlas a zápis jednotky katastru nemovitostí;
4. Uzavření kupní smlouvy a smlouvy o advokátní úschově – do 15 pracovních dnů doplacení zbývající části kupní ceny do úschovy advokáta;
5. Podání návrhu na vklad vlastnického práva nového majitele do katastru nemovitostí;
6. Předání apartmánu novému majiteli.
FINANCOVÁNÍ
S financováním Vám rádi poradíme a poskytneme Vám služby na profesionální úrovni. Spolupracujeme s hypotečními specialisty a zjednodušíme Vám cestu k vysněnému bydlení.
Máte-li zájem o více informací, obraťte se na:
Petr Lorenc
Senior team manager společnosti OK KLIENT, a.s.,
součást společnosti OK HOLDING
tel.: +420 731 178 094, e-mail: petr.lorenc@okklient.cz